Witamy po sportowej stronie.
Jesteś przyzwyczajony do składania oświadczeń. Teraz możesz nim jeździć - z dynamicznym, inspirowanym sportami motorowymi wykończeniem N Line. Oprócz stylistyki wyczynowej, niektóre układy napędowe są również wyposażone w zoptymalizowane ustawienia zawieszenia sterowanego elektronicznie, zapewniające bardziej sportową dynamikę jazdy.
Stylistyka
Zmodernizowany dzięki szerokiej gamie elementów konstrukcyjnych inspirowanych sportami motorowymi, całkowicie nowy TUCSON N Line emanuje ekscytującym charakterem wydajności. Agresywnie przeprojektowany przód z parametrycznymi ukrytymi światłami jest zwieńczony unikalnym grillem z logo N Line i wyrafinowanymi wlotami powietrza, z czarną ramką otaczającą reflektory LED. Okładziny w kolorze nadwozia, zderzak i listwy boczne dodają elegancji temu sportowemu zestawowi.
Wnętrze
Witamy na zupełnie nowym poziomie sportowego charakteru. Usiądź w zmodernizowanym kokpicie nowego TUCSON N Line, a natychmiast poczujesz jego korzenie w sportach motorowych. Sportowe fotele N Line mają logo N i czerwone kontrastowe szwy, które można również znaleźć na tapicerce drzwi i podłokietniku. Inne elementy projektu N znajdują się na skórzanej gałce dźwigni zmiany biegów lub sterowniku shift-by-wire, w zależności od wybranej skrzyni biegów.
Osiągi
Ciesz się większą zwinnością i responsywnością dzięki temu, że niektóre warianty układu napędowego są również wyposażone w zoptymalizowane ustawienia parametrów elektronicznie sterowanego zawieszenia (ECS), zapewniające bardziej sportową dynamikę jazdy. Dowiedz się więcej o ECS i wszystkich dostępnych układach napędowych poniżej.
Zoptymalizowana dla linii N elektronicznie sterowane zawieszenie reaguje szybciej i silniej na ruchy ciała i polecenia układu kierowniczego. W rezultacie układ kierowniczy jest również bardziej wyśrodkowany, a jednocześnie lepiej połączony i nieco cięższy
W trybie normalnym inżynierowie utrzymali dobry komfort jazdy w ruchu miejskim, zapewniając, że staje się on znacznie ciaśniejszy tylko przy typowych prędkościach na drogach wiejskich.
Tryb sportowy został dopracowany i zapewnia większą kontrolę i informacje zwrotne w całym zakresie prędkości. W tym przypadku więcej połączeń początkowych i wsparcie antypoślizgowe zapewniają jeszcze lepszą kontrolę na drodze.
Zoptymalizowana dla linii N elektronicznie sterowane zawieszenie reaguje szybciej i silniej na ruchy ciała i polecenia układu kierowniczego. W rezultacie układ kierowniczy jest również bardziej wyśrodkowany, a jednocześnie lepiej połączony i nieco cięższy
W trybie normalnym inżynierowie utrzymali dobry komfort jazdy w ruchu miejskim, zapewniając, że staje się on znacznie ciaśniejszy tylko przy typowych prędkościach na drogach wiejskich.
Całkowicie nowa linia TUCSON N jest dostępna z różnymi układami napędowymi zarówno pod względem mocy, jak i wydajności, które są dostępne z różnymi poziomami elektryfikacji lub bez. Jedynym układem napędowym niedostępnym w wersji standardowej jest silnik wysokoprężny o małej mocy.
Jeśli interesuje Cię bardziej sportowy układ napędowy, ulepszony silnik benzynowy T-GDi o pojemności 1,6 litra zapewnia moc 180 KM. Jest dostępny z płynną 7-biegową dwusprzęgłową skrzynią biegów (DCT) z napędem na cztery koła, a także z sześciobiegową inteligentną przekładnią manualną (iMT) z napędem na dwa koła.
Oszczędzaj paliwo i zmniejsz emisje dzięki łagodnemu systemowi hybrydowemu 48 V. Wspomaga silnik spalinowy dodatkowym momentem obrotowym podczas przyspieszania i ruszania z miejsca.
1,6-litrowy T-GDi Smartstream z 48-woltową technologią łagodnej hybrydy dostarcza 150 KM i jest dostępny w wersji z napędem na dwa koła. Jeśli chodzi o płynną zmianę biegów, możesz wybrać sześciobiegową inteligentną przekładnię manualną (6iMT) lub siedmiobiegową skrzynię dwusprzęgłową (7DCT).
Jeśli interesuje Cię bardziej sportowy układ napędowy, ulepszony silnik benzynowy T-GDi o pojemności 1,6 litra zapewnia moc 180 KM. Jest dostępny z płynną 7-biegową dwusprzęgłową skrzynią biegów (DCT) z napędem na cztery koła, a także z sześciobiegową inteligentną przekładnią manualną (iMT) z napędem na dwa koła.
Oszczędzaj paliwo i zmniejsz emisje dzięki łagodnemu systemowi hybrydowemu 48 V. Wspomaga silnik spalinowy dodatkowym momentem obrotowym podczas przyspieszania i ruszania z miejsca.
Hybryda jest napędzana nowym silnikiem benzynowym T-GDi Smartstream o pojemności 1,6 litra i silnikiem elektrycznym o mocy 44,2 kW z akumulatorem litowo-jonowo-polimerowym 1,49 kWh, co daje łączną moc 230 KM.
Silnik benzynowy i silnik elektryczny zapewniają razem maksymalną moc 265 KM i maksymalny moment obrotowy 350 Nm.
1,6-litrowy silnik benzynowy T-GDi Smartstream jest dostępny z 150 KM, sześciobiegową manualną skrzynią biegów i napędem na cztery lub dwa koła. Jest wyposażony w unikalną technologię CVVD (Continuously Variable Valve Duration) firmy Hyundai, która optymalizuje osiągi silnika i oszczędność paliwa, a jednocześnie jest przyjazna dla środowiska.