Poznaj wyposażenie Nowego Hyundaia Tucson Hybrid.
Nowy Tucson Hybrid wyznacza nowe standardy w segmencie kompaktowych SUV-ów dzięki imponującej gamie najnowocześniejszych, inteligentnych technologii. Nowoczesna łączność, najlepsze w klasie opcje bezpieczeństwa i zaawansowane układy wspomagania jazdy.
Osiągi
Hyundai TUCSON Hybrid jest napędzany silnikiem benzynowym 1.6 T-GDI Smartstream oraz silnikiem elektrycznym o mocy 60 KM, zasilanym akumulatorem litowo-jonowym 1,49 kWh. System jest najmocniejszy w gamie jednostek napędowych z łączną mocą 230 KM i momentem obrotowym 350 Nm – co oznacza, że możesz cieszyć się niesamowitymi osiągami, jednocześnie przy mniejszym zużyciu paliwa.
Zależnie od warunków jazdy Nowy Tucson Hybrid niezauważalnie przełącza napęd między silnikiem benzynowym i elektrycznym. System hamowania rekuperacyjnego ładuje akumulator wykorzystując silnik elektryczny do hamowania. Energia zmagazynowana w akumulatorze może zasilać silnik elektryczny podczas przyspieszania, jazdy pod górę lub z małą prędkością. Złożony przepływ energii pokazano na poniższych animacjach.
Hyundai opracował pierwszą na świecie technologię bezstopniowej zmiany czasu trwania zaworu (CVVD). Optymalizuje osiągi silnika i oszczędność paliwa, będąc jednocześnie przyjaznym dla środowiska. Technologia sterowania zaworami reguluje czas otwarcia i zamknięcia zaworu w zależności od warunków jazdy.
Łączność
Oczywiście Nowy Tucson Hybrid jest również wyposażony we wszystkie najnowocześniejsze funkcje łączności, takie jak usługi łączności Bluelink®. Możesz sterować funkcjami samochodu za pomocą smartfona lub poleceń głosowych. Pięcioletnia, bezpłatna subskrypcja usług Hyundai LIVE oferowana z systemem nawigacji 10,25”.
Dzięki usługom Bluelink® Nowy Tucson Hybrid ma wszechstronne możliwości łączności z funkcją rozpoznawania mowy online oraz szeroką gamą rozwiązań, które czynią jazdę łatwiejszą i przyjemniejszą. Oprócz wielu przydatnych funkcji, którymi można sterować za pomocą aplikacji Bluelink, system nawigacji obejmuje również bezpłatną pięcioletnią subskrypcję usług Hyundai LIVE.
Bezpieczeństwo
Dzięki najlepszym w swojej klasie zaawansowanym układom wspomagania jazdy oraz pakietowi bezpieczeństwa aktywnego z fantastyczną gamą innowacyjnych funkcji, Nowy Tucson Hybrid zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo oraz spokój Tobie i Twoim bliskim. Ulepszony system siedmiu poduszek bezpieczeństwa, w tym boczną poduszkę środkową w pierwszym rzędzie, co jest ewenementem w tym segmencie. Zapobiega ona zderzaniu się pasażerów w pierwszym rzędzie, minimalizując ryzyko poważnych obrażeń.
Nowy Tucson Hybrid jest pierwszą generacją tego modelu wyposażoną w Asystenta jazdy autostradowej (HDA). Funkcja ta jest połączeniem asystenta podążania na pasie ruchu i inteligentnego tempomatu wykorzystującego nawigację. Używa ona czujników i danych z nawigacji, aby zapewnić bezpieczną jazdę, automatycznie dostosowując prędkość pokonywania łuków w określonych warunkach. Kierowca może włączyć HDA jednym naciśnięciem przycisku na kierownicy.
Nowy Tucson został wzbogacony o znakomitą gamę zaawansowanych, inteligentnych technologii, które zapewniają bezpieczeństwo Tobie i Twojej rodzinie Obejmują one funkcje, które dbają o bezpieczeństwo dzieci.
Wygoda
Wszechstronny i połączony z siecią, Nowy Tucson zachwyca również komfortem i wygodą. Sprytne rozwiązania, takie jak funkcja wygodnego składania, sprawiają, że załadunek jest szybki i łatwy. Twoi pasażerowie pokochają podgrzewane siedzenia z przodu i z tyłu, a także klimatyzację z dyskretnymi nawiewami powietrza, które zapewniają pełen komfort termiczny
Bezproblemowy załadunek. Klapa bagażnika automatycznie się otwiera po wykryciu zbliżenia inteligentnego kluczyka przez 3 sekundy – co jest szczególnie praktyczne, gdy masz obie ręce zajęte zakupami lub bagażami. Co więcej, możesz ustawić wysokość podnoszenia klapy zgodnie z własnymi preferencjami.
Powiedzmy sobie szczerze. Każdy jest inny. Jedni uwielbiają gorąco, a inni chłodniejsze otoczenie. Dlatego wyposażyliśmy Nowego Tucsona w technologię Multi-Air Mode. Rozprasza ona powietrze przez pośrednie i bezpośrednie otwory wentylacyjne, dzięki czemu intensywność nawiewów jest mniejsza, ale ogólna objętość wtłaczanego powietrza pozostaje taka sama. A trójstrefowa klimatyzacja umożliwia ustawienie różnych temperatur dla kierowcy, pasażera z przodu oraz osób podróżujących na tylnych siedzeniach.